Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

"Χωρίς Ιππείς"

Προλογος..

"Όταν κατεβηκε ο Θεος στον κοσμο να δη πως ζουν τα δημιουργηματα του και να ακούσει τις επιθυμιες των ανθρωπων, περασε από ολους τους τοπους και παντου το αιτημα ηταν κοντολογης το ιδιο.

"Να καλε μου Θεε ο γειτονας εχει ένα βοδι.. Και λοιπον, ελεγε ο Θεος, εσυ τι θελεις ..Να Θεε μου θα ηθελα να εχω κι εγω ένα βοδι.."

Αλλου παλι. "Να Θεε μου ο γειτονας μου εχει ένα αλογο.. Και τι θελεις εσυ αντερωτουσε ο Θεος.. Να Θεε μου θα ηθελα κι εγω να εχω ένα αλογο.."

Ετσι καποτε εφθασε ο Θεος και στην Ελλαδα με τα ψηλα βουνα τις ομορφες θαλασσες και βεβαιως τους Ελληνες…Τα καμαρια του..
Τον πρωτο χωρικο που συναντησε τον ρωτα ο Θεος αν είναι ευτυχισμενος στην ζωη του και τι τελος παντων θα επιθυμουσε περισσοτερο.

«Να θεε μου , απαντα ο Ελληνας.. Ο γειτονας μου εχει ένα γαιδουρι..Ωραια λει ο Θεος (σκεπτομενος μεσα του ενταξει κι αυτος ένα γαιδουρι θα θελη) ..Αυτο είναι ευκολο καταλαβα.. Θελεις κι εσυ ένα γαιδουρι..
Όχι Θεε μου εσκουξε ο Ελληνας. Να του σκοτωσης κι αυτουνου, το γαιδουρι να μην εχη..»
_________________________
"Των δ'ανδρων αρετεν πευσεται hος εθανον.."

Διαβασα το υπεροχο βιβλιο συγγραμμα του Αντιστρατηγου Φραγκου Φραγκουλη, Αρχηγου ΓΕΣ με τιτλο «Χωρις Ιππεις». Αναφερεται στην Μαχη του Μαραθωνος και περιγραφει με καταπληκτικη λεπτομερεια τα προηγεθεντα, τον Ελληνικο κοσμο στις αρχες του 5ου αιωνα, την αυτοκρατορια των Αχαιμενδων, την Ιωνικη επαναστασι που απετελεσε και την αφορμη για την κορυφωσι της επεκτατικής πολιτικης των Περσων και βεβαιως την πολιτικη και την οικομενικη σημασια της Μαχης του Μαραθωνος.. Πληρως κατατοπιστικα διαγραμματα βοηθουν τον αναγνωστη να αντιληφθη τα στρατηγηματα του Μιλτιαδου .. τις πανοπλιες τον πολεμικο εξοπλισμο των εμπολεμων..
Σημαντικες, χαρακτηριστικες ουσιωδεις εντυπωσιακες είναι εκτενεις αναφορες από αρχαια κειμενα και ιστορικους που καθιστουν το αξιολογωτατο πονημα του Αντιστρηγου ωφελιμο πρωτοτυπο ολοκληρωμενο. Πανεπιστημιακο αλλα απλουστευμενο συγγραμμα. Σας μεταφερω μερικα..αδικωντας τον πλουτο του βιβλιου και τον συγγραφεα.

1. Αγχεμαχα οπλα.Τα οπλα των γενναιων
Ο τυραννος Λυκος λοιδωρει τον Ηρακλη . εειδη ποτε του δεν καρησε ασπιδα ουτε βρεθηκε κοντα σε λογχη.."ουποτ ασπιδα εσχε προς λαια χειρι, ουδ ηλθ’ λογχης εγγυς"

2. Λογικος ή ευλογος ο Ελλην?
Λογικο της η στενη εστιασις σε ζητηματα περιεχομενου.. Ευλογος ο εχων την αισθησι ποικολλων τροπων με τους οποιους είναι δυνατον να αντιμετωπισθη μια κατατστασις..

3.Δημοσια αδικηματα στην αρχαια Ελλαδα
Η Αστρατεια η λιποταξια η καταχρησι δημοσιου χρηματος..

4. Κριτικη της μαχης και των αιτιων της νικης των Ελληνων..Τιτλος Βιβλιου..
«Οι Περσες μολονοτι ησαν καλοι πολεμιστες διεθεταν καλα οργανωμενο στρατο με διοίκηση .. υστερησαν στην στρατηγηκητο ηθικο και την τακτικη..Ο Μιλτιαδης περιμενε τη στιγμη που το ιππικο για καποιο λογο θα βρισκοταν μακρια από την παραταξι του περσικου σταρτου.Τελικα την παραμονη της μαχης οι Ιωνες ειδοποιησαν ότι το ιππικο ειχε αποσυρθει από την πεδιαδα.Αυτη ακριβως την ευκαιρια ανεμενε ο Αθηναιος Στρατηγος..»
_______________
Επειδη δεν είναι ολοι οι Ελληνες, ζηλοφθονες κακεντρεχεις συνομωσιολογοι, κουτοπονηροι, όπως περιγραφονται στον προλογο, αλλα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι που εκτιμουν, θαυμαζουν και επαινουν την προοδο αυτοδημιουργητων Ελληνων, θεωρησα σκοπιμο να γραψω λιγα λογια για το βιβλιο του Αντιστρατηγου Αρχηγου ΓΕΣ Φραγκου Φραγκουλη, που περασε μαλλον απαρατηρητο -εν σχεσει εχει με αλλα συκοφαντικα δημοσιευματα-από τα ιστολογια, το ελευθερο βημα ολων των αποψεων..

Του Ιάσονα από: http://gianniotis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: